nuffnang

Friday, March 25, 2011

Selamat Pagi Cikgu









Assalamualaikum...~


bgs nya klau skang ada murid2 cm dlm vdeo tu...senang keja aku.....xda kena jerit2...tarik tlinga...praktikum..praktikum.....
da seminggu berlalu....tekak da sakit....hari2 yang sgt bz...xsempat nk buat pengurusan diri...mmg aku haru biru la jadinya. byk nye RPH dan RPS nk kena buat. bdak2 pra sekolah yg nakal+ bising+wat xheran kt cegu Atikah. huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ cdey la cmni...mrajuk la cmni.....sape bising je...aku denda...hahahahaha...yes2..pdn muka :P
tp...tp...tp.....jd baik kjp je...pastu nakal balik......sabo je la.....



hari ini (khamis) lecturer dtg observe..boleh la...komen2 yang memberangsangkan. lecturer bagi idea untuk aktiviti. idea utk tenang kanak-kanak yg sgt aktif lps rht nie...
cikgu pebimbing juga baik...alhamdulilah...cuma sekolah nie sgt aktif jd aku juga kena aktif...hohohoh...asgmnt xsempat nk sentuh lg....haihhhhh....


ok...dak pra aku ada nama HAQ...tudiaaaaaaaaaaaaaaa aihhhh.... mcm dlm filem la plak...mmg ingat smpai bila2 lah.....mmg duk ingat nama dia ja first2 msk class...dan nama2 lain yg sgt pnjang dan susah nya nk ingat. nama yg sgt lah style...mmg ikut zaman la parent skang..


any pic...mls lg nk uplod...next entry je la.....



gud luck kwn2 class saya yg sama2 praktikum....smoga berjaya jadi cikgu pra yang baik dan garang...hehehehhe...utk diri sendri gak...
dan kat kwn2 batch  PISMP ambilan Jan 2009....
GUD LUCK KORANG!!
(>_<)


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



ok bubye....~
@_@


No comments:

Post a Comment