nuffnang

Sunday, January 15, 2012

Hello 2012

Assalamualaikum...~



hai.....dah masuk tengah bulan satu 2012..baru rasa nak update blog ni ha...kemalasan di situ..teheee~ xda apa kat sini cuma nak ucapkan tahniah kepada orang tersayang(cewah) sebab dah dapat posting. kat negeri selangor . dekat dengan rumah awak, tapi jauh dari saya.. sobs~ tapi Alhamdulilah sebab tak kena pergi sabah/sarawak kan? syukur-syukur. takut nanti aku pulak yang kena pergi. habis la... kalau kena pergi pun..aku anggap sebagai cabaran (ok. xkena lagi boleh la cakap macam ni kn?) tp dalam hati berdoa batch aku xkena pergi sana. amin!



2012 nie tahun akhir aku belajar..ok serius best! tak sabar nak habis. tapi sebelum habis tu..adoi banyak dugaan dan cabaran. masuk2 tempat belajar je 1st day class dah sampai 5 petang dan hari-hari macam tu. sabar-sabar. praktikal pulak menyusul. neves ok. rasa takut nak pergi sekolah. takut nak hadapi semua tu. takut akan dapat sekolah macam sebelum nie. seksa je rasa. harap-harap sekolah dgn cikgu pembimbing aku ok saja! supaya aku boleh rasa seronok dan tak rasa terbeban. Sebelum pergi praktikal, dah dapat asgmnt pulak. semua kena settle time praktikal. BANYAK KERJA FINAL YEAR!! 
praktikal+ RPH+ proposal+ asgmnt = @_@ wargghhhhh!!!!



2012 jugak banyak wish list...semua dalam kepala ja. berharap wishlist terbesar dapat dilaksanakan tahun di jugak. berharap sgt2 ok !! InsyaAllah :)






bubye~








p/s: xda entry bergambar sbb aku mls nak uplod.lambat cm siput! tp siput aku laju..bbhahahaha~

No comments:

Post a Comment